ومين قالك ماحبتكيش؟

ومين قالك ماحبتكيش

ومين قالك ماحستكيش


انا ببعد عشان خاطرك

عشان ويايا ماتبكيش

عشان عمرى بحاله هموم

وخايف تتعدى منى

ياشىء منى

يا عمرى يا روحى يا كلى

يا شمسى يا قمرى يا ضلى

يا نور القلب والننى

رح ابعد والسبب إنى

بحبك

بس مشحقدر معاكى أعيش

عشان مقدرش أوعد وعد ولا أوفيش

عشان نفسى أجيبلك شبكة وانا معييش

ماتجرحينيش

دموعك اه بتجرحنى

دموعك اه بتدبحنى

بتأسرنى ..... بتقتلنى

وضعفك دا بيهزمنى

وانا ولا كنت يوم فارس

ولا عندى حصان ابيض

ولا أملك بساط سحرى

ولا مصباح علاء الدين كمان عندى

وكان ودى

أعيش العمر وياكى

لكن يا حبيتى

ما بيدى

واقولك ايه

واعيدلك ايه

بلاش وحياتك اتكلم

سيبينى لوحدى بتألم

ويكفى تعرفى إنى

محبتش فى يوم غيرك

ولا غيرك شغل بالى

فماتلومينيش عشان هبعد

وماتقوليليش

ماحبتكيش

دى كلمة حب دى شويه

دنا روحى فى بعدك عنى مش فيا

عشان انتى يا عمرى يا قلبى يا عنيه

ماتكرهينيش

هَفَضَل إنى اعيش وحدى

واموت وحدى

واسيبلك بعدى كام صورة

وكام ذكرى

ولو بكرة

ناديتى عليا مالقتينيش

بُصى للسما وقولى

كفاية يارب حبى يعيش

كفاية يارب حبى يعيش

تعليقات

بتتكلم بلسان حال كتير جدا
و ربنا يكون ف عونهم
و عونا
كنت بسمع قصيدة جمال بخيت الجديده
نكد عليا الله يسامحه
و انت جاى تنكد عليا اكتر
الله يسامحك انت كمان
السلام عليكم
هههههههههه
ايه يا بنى الغيبه الطويله دى ولا انا بتهيألى
اخبارك ايه وحشتنا كتير والله
ربنا يوفقك يارب
ايه بس النكد ده
ههههههههههه
عسل والله
دمت بألف خير تحياتى ليك
انوسه
‏قال هاني سعيد
سهر
بتقولى ايه ؟ انا مش قصدى والله انكد عليكى ولا حاجة بس انتى اللى حساسة شوية عشان كدة اتاثرتى بسرعة بكلامى
معلش النوبادى وتتعوض المرة الجايه واقلبهالك كوميدى بس فعلا دا حال كتير من الشباب فى بلادنا ودى قصة والله بتحصل وهتحصل حتى نهاية الحياة لان دى واقع وكلنا بنعيشه الا القليل من الناس
تحياتى يا سهورة
‏قال هاني سعيد
عاشقة الاحزان
شكرا ليكى يا ايناس على كلامك دا واعذرينى معلهش انا مش نشيط انا بكتب مرة او مرتين بالكتير قوى فى الشهر لانى بجد مشغول قوى
وبعدين دنا كدة اخد جايزة نوبل عشان قدرت انكد عليكى وانتى عاشقة الاحزان اللى بتفرح بالاحزان مش بتحزن بيها
ههههههههه
ان شاء نتاقبل دايما بالف خير يا ايناس وتحياتى

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

يا ترى يا بكرة مخبى ايه تانى

ومنين اجيب ناس

التاريخ هيقول ويشهد