بحبك مووووووووت

بحبك موووووت

صحيح لانا قيس ولا روميو

ولا فيا صفات عنتر

لكنى بجد حبيتك

كما حبو وكمان اكتر

ومانتش ليلى ولا جوليت

ولا فيكى صفات عبلة

لكن هبلة

وراسك تشبه الطبلة

وصوتك عالى ومسرسع

كما السكران

كما الأبله

ومش قابلة

نصيحة حد يا ابلة

سوى نفسك

لكن برضو بحبك موووووووت

اه والله بحبك مووت

بحبك اه صحيح يمكن

عشان شكلك وهندامك

وخلفك زى قدامك

ووزنك 300 كيلو

كما الريشة كما النسمة

وليلى نهارى مبتسمة

ولا عارفة انتى مبتسمة كمان علي ايه

واقولك ايه؟

بحبك مووووووت

اه والله بحبك مووت

بحبك اه عشان سمرة

عشان قارعة

عشان عارجة وكمان كاتعة

واسمك فى الهوى باتعة

ولون عينك مانيش عارفو

عشان الشمس فيه ساطعة

وفاترينة قزاز حمياه

هقولك ايه كمان الله

مناخيرك تلات تشبار

كما المنقار

ولو بكدب هخش النار

بحبك مووووت

بحبك موت

تعليقات

‏قال eyad
هههههههههههههههههه

حرام عليك ياهاني بهدلت البنت والله

بس بجد روعه في الاسلوب
بغض النظر عن قصيدة الذم في حقها
تسلم ايدك يا باشا

تقبل مروري ووافر تقديري واحترامي
‏قال صفــــاء
اعوذ بالله
دى بتحبها شفقه ؟
والا على ما تفرج ؟
بس عموما القلب وما يهوى
حلال عليك حبها المكلبش فقلبك

واى نعم يا أفندم بقرأ الكوميديا الالهيه بكامل رغبتى
وبقرأ قصه الحضارة بكامل قواى العقليه ولا غصب أو أجبار فى الموضوع
تحياتى
.
‏قال ميرام
هههههههههههه
لا حلوة بجد ..
بعدين بتعتذر ليه وعلى ايه
(:
صحيح الحب أعمى
بجد ببتسم ..
لو عرفت أرد عليها هرد (:

بانتظار الجديد
تحيــــــــــاتي
صباح المزيكا و الاغانى مع السخريه

بحب هنا اوى ان ودنى بيطربها المزيكا
اللى مظبوطة الايقاع

بجد جميل و ساخر جدا
اه نسيت اقولك
انت هتخش النار ف اول ميكروباص
‏قال هاني سعيد
اياد
والله دا هزار مش بجد ولو كنت متابع من الاول كنت هتعرف ايه الموضوع بالظبط بس والله يا اياد بجد انا ما قصدتش اى حاجة شخصية it just fun مش اكتر وانا طبعا بحب انك تكون دايما موجود هنا معايا ويارب يدوم الود والتواصل وشكرا لمرورك الكريم
تقبل تحياتى
‏قال هاني سعيد
صفاء
ابنة الصعيد الجميلة والله انا سعيد بجد انك هنا وانك كمان بتقرى لدانتى اليجيرى وويل واريل ديورانت بمحض ارادتك لانى كنت حاسس انى بعوم فى بحر لوحدى وغرقان فيه لشوشتى لكن دلوقت انا اطمن ان الغرقانيين ذادو واحد
وبالمناسبة انتى بتلومينى ليه مش بيقولو القلب وما يريد سمرا وقارعة ورموشها واقعة وعارجة وكاتعة واسمها باتعة ايه يعنى عادى
هههههههههههه
هههههههههههه
‏قال هاني سعيد
ميرام العزيزة
شكرا ليكى وعلى روحك الرياضية بجد انا كنت خايف تاخدى الموضوع بمحمل شخصى وتفهمينى غلط وتقولى دا بيغلط فيا وانا والله بجد دا ماخطرش على بالى انى افكر حتى انى اغلط فيكى باى شكل من الاشكال كويس انك فاهمة دا بجد اسعدتينى بتفاهمك للامر
وفعلا القلب وما يعشق وزى ما بيقولو للقلوب فيما تعشق مذاهب
وتقبلى تحياتى
‏قال هاني سعيد
سهر
يا استاذة وانا هاجى فين جمب حضرتك انا لحد دلوقت عمال استوعب قصيدة ورق الكوتشينة والبرتيتة بتاعتك بجد مجنانى وعجبانى مووووت ومش متخيل انتى ازاى عملتيها انتى اشتغلتى فى التلات ورقات قبل كدة؟هههههه
بجد الله عليكى انتى الله
تحياتى
‏قال هاني سعيد
سهر
كلاكيت تانى مرة
والله انتى طيبة
انا اصحابى بيقولولى انى هخش النار فى طيارة خاصة اسرع من الصوت جيتى انتى خففتى العقوبة بجد اشكرك
هههههههههه
وهنلتقى فى بوست جديد اكيد
تحياتى
‏قال ميرام
ههههههههههه
هاني ..
لالالالالا مفيش من كده خالص
(:

طبعا لا انا ضحكت عليها والله
وبجد عجبتني
بعدين انت صدقت انك بتكتب ليا
ههههههههه
ولا تكون شفتني من بعيد وانا مش واخده بالي (:
وانا اقول عرفت الاوصاف دي كلها ازاي
(:
): الالهام الشعري متوقف خاااالص
(: بس هحاااااااول

منتظرة جديدك
تحيــــــــاتي
اول زياره لمدونتك
وجميله اوي
واحلي مافيها صور العظماء اللي في الجنب
وخصوصا اني كنت عامله بوست قريب بنفس الفكره
بس انا بغبائي وذاكرتي اللي ضيعه خالص نسيت الشيخ الشعراوي وده مزعلني
مجدي يعقوب واحمد ذكي ومصطفي مشرفه ومصطفي محمود علامات عبر التاريخ

بس بلاش هتلر
مش بحبه
ههههههههههههههههه
ايه يا عم هانى
لخص
قول شمبانزى وخلاص

كمان لما هى فيها كل العبر كدة بتحبها ليه؟؟
سؤال عجيب بجد
‏قال موناليزا
بعد ده كله وبتحبها؟!
انت ماقلتش حاجة حلوة بس فيها يبقى بتحب ايه
‏قال هاني سعيد
ميرام
اخص عليكى يا خاينه كدة برضو تنكرى قصة الحب اللى بقالها 44 سنة ولسه مانتهتش النهاية السعيدة (فى القرافة ان شاء الله)ههههه
طبعا عرفت اوصافك انتى مش واخدة بالك من العصفورة اللى انا بعتهالك تتجسس عليكى وجابتلى كل اخبارك وصورتك كمان صورة طبيعية من خلالها رسمت وكتبت اوصافك الجميلة فى القصيدة دى
شكرا ليكى يا ميرام وان شاء الله انتظر الجديد منك انتى كمان
ونلتقى فى ساحة القتال
تحياتى
‏قال هاني سعيد
عاشقة وغلبانة
شكرا على زيارتك الاول وبعدين انتى بتفكرينى بصباح واغنية عاشقة وغلبانة دى بالذات انا بكرهااااا مووووووووووووووت بجد والله مش نازلالى من زور مش عارف ايه عاجبك فيها بس انتى حرة فى اختيارك وانا مش هصادر اراءك ولا اختياراتك
تانى حاجة اعتبريها مدونتك يا ستى ولا تزعلى خدى منها اللى انتى عايزاه واللى انتى مش عايزاه ابقى بوسيه وارميه جمب الحيط
بقى فى حد مايحبش هتلر دا لو كان عاش كمان شوية كان خلصنا من ولاد اللذين اللى انتى عارفاهم بس النصيب بقى ما علينا يا ست عاشقة وغلبانة
تورتى المدونة وان شاء الله نتواصل دايما بود
تحياتى
‏قال هاني سعيد
ليلى فى عالم ادم
شكرا بجد على زيارتك للمدونة المتواضعة دى وبعدين عايزانى اختصر ازاى فى حد بيحب حد ويقول فيه كلمتين وبس طبعا لازم الواحد يقول فى حبيبه كتب ومجلدات مش قصيدة واحدة كمان وارد على سؤالك انا بحبها عشان فلوسهااااااااااا هههههههههه
نورتى المدونة
تحياتى
‏قال هاني سعيد
موناليزا
مانا لسه قايل بحب فلوسهااااااااااااااااااا ولا انتى تفتكرى ايه سبب حبى ليها احنا ممكن نعملها فزورة ونعمل سحب ونجيب خط بيزنس 0900 وشوية حبشتكنات ونقول ونقول ومن غير كنترول بمكالمة واحدة بس هتوصلنا ولو تقولنا بنحب فيها ايه هتاخد جايزة قيمتها ميتين الف جنيه (واشرب يا غلبان ياللى هتتصل ويضيع رصيدك)
شكرا ليكى يا موناليزا على زيارتك بس القلوب فيما تعشق مذاهب
نورتى المدونة
تحياتى
‏قال mahasen saber
يا بختها بعنيك اليى شايفاها كده ولاا وصفك ليها ههههههههههه يا سلام دى تتحسد عليك بجد يا هانى

لا بجد عارف اكتر ما عجبنى فى هذه العصبده هيا حبك ليها برغم كل ما فيها


المهم ازيك واخبار اخبارك ايه
يا رب دايما فى افضل حال
بعتلك السلام مع نشوى البنت المصريه الرقيقه والجميله دى
‏قال ميرام
!!

ليك تاج عندي ...

(:
‏قال هاني سعيد
mahasen sabER
اهاااااااااا احنا فينا من كدة؟ هتوصفينى انا كمان هوصفك وانا قلمى انتى عارفه سنه طويل ومابيخافش من حد
شكرا ليكى يا استاذة على مجاملتك
وعلى زيارتك بس السلام ما وصلنيش عشان انتى كنتى بعتاه مع البنت المذيعة دى اللى اسمها نشوى دمها تقيل قوى وغلسة غلاسةورخمة موت يا باى(هى بتضرب جامد؟)هههههههههه
تسلمى وابقى سلميلى على الهانم وقوليلها مفيش مذيعة عاقلة تعمل اللى عملتيه دنا مستحلفلها بس لما اشوفها
تحياتى ونتواصل بود دايما
‏قال هاني سعيد
ميرام
تاج ايه؟ انا هروح عندك دلوقت واشوف
مع انى مش فاهم حاجة والله
‏قال زى الهوا
شردت البنت ( وش بيزعق )

يلا ربنا يهنى سعيد بسعيدة بقى
‏قال Kiara
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

موتني من الضحك

مش قاااااااادره امسك نفسي بجد من الضحك

يالهووووووووووووووووووي
‏قال king_somya
اسلوبك رائع في الكتابه والتعبير
بالرغم من الكلام اللي وصفت بيه حبيبتك
لكن حقيقي اختيارك للكلمات ونظمها يدل علي موهبة عظيمة
تمنياتي لك بالتقدم
وشاكرة لك قراءة مدوناتي رغم اني جديدة ولسة معنديش قراء
اسعدني تعليقك واهتمامك
‏قال sara rabie
يا نهار عشق ومعشقه

لاء ده انت حونين اوى
:D:D

دمها خيف ولذيذة والهى

زيارة اولى ليك واستحملني بقى



مساءك جنة يا هانى
‏قال ندا
كل ده يا هانى دا انت مسبتش حاجة مش حلوة مقولتهاش
بس انت اكييد نفسك حلوة قوى طالما بعد ده كله ولسه بتحبها
تقبل مرورى
‏قال غير معرف…
هاى ازيك يااهانى
بذمتك فى واحدة بالمواصفات دى تتحب
ماعلينا كل واحد له زوق معين

انت مش قلت لمحاسن لية انى وصلتلك السلام
وخدت بالك
من انها قالت نشوى الجميلة الرقيقة
عشان تعرف بس ان ربنا بيحبك انك بتكلمنى
‏قال هاني سعيد
زى الهوا
شكرا على مرورك
تحياتى
‏قال هاني سعيد
كيارا
شكرا على مرورك
اضحك الله سنك
تحياتى
‏قال هاني سعيد
king_somya
شكرا على مرورك الكريم
شكرا على كلامك الرقيق
اكيد هنتقابل كتير ان شاء الله
تحياتى ونتواصل بود
‏قال هاني سعيد
sara rabie
كلامك جميل قوى
واول مرة اشوف التحية دى بجد حلوة قوى انتى كمان كلامك حلو قوى وتعليقاتك دمها خفيف ونتواصل دايما ان شاء الله
مساءك وصباحك جنات بش مش جنات اللى بتغنى
جنات وعمرو دياب واصاله وكل اللى بتحبيهم يا سارة
تحياتى
‏قال هاني سعيد
ندا
طبعا
شكرا على مرورك الكريم
بس القلب وما يريد
نتواصل دايما
تحياتى
‏قال هاني سعيد
بنوتة مصرية
اهلا بالست المذيعة بس عادى بقة القلب وما يعشق ومش بيقولو مراية الحب عامية؟ بتعاتبينى ليه بقى؟ ثانيا انتى فعلا ما وصلتليش سلام حد وانتى عارفة كدة ثالثا بقى دى بتجاملك قال رقيقة جميلة قال هى قصدها غوريله متوحشة بس مش عايزة تحرجك هههههههههههه
تحياتى يا انوش وان شاء الله نتقابل قريب وماتزعليش اعتبري السلام وصلنى
‏قال غير معرف…
هانى
حسبي الله ونعم الوكيل
هااقولك اية اكتر من انك اسمك هانى
انا مش قلتللك انى قابلت محاسن بجامعه القاهرة وقلتللك انى قعدت اجيب فى سيرتك ييجى نص ساعة بحالها
وقعدت اشكر فيك
لدرجة ان محاسن قالت انى بتكلم عن مهند ولا كريم عبد العزيز

انا غوريلا ومتوحشة يااهانى
حسبي الله ونعم الوكيل
اهااشوفك قريب طبعا بس عشان اخنقك واولع فيك
تحياتـــــــــــــــــــــــــــــــى
هههههههههههههه
بالهناء و الشفاء

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

يا ترى يا بكرة مخبى ايه تانى

ومنين اجيب ناس

التاريخ هيقول ويشهد