مكتوبك جانى ...

واما لمسته عرفت انا ايه مكتوب جواه .

وعالعميانى

اول كلمة ف اول سطر وداعا .... يا....

......... نُقط ... خلص الجواب .... خلص المكتوب

لكن فى فى النص كلام كدة مش مكتوب

مش محسوب ..... مش مطلوب

بس حقوله

يمكن نعرف مين الغالب فينا ومين

هيعيش

مغلوب


واسمعى منى

ياما فى عز البرد اخدتك بين احضانى

كنتى تغيبى دقيقة اقولك ميت (100) وحشانى

كنت ابص ف عينك واعرف انى بحب

كنت بصدق كدبك وانتى بحالك كدب

كنتى حبيبتى ......... كنتى اميرتى

كنتى الدنيا بحالها ف عينى وكنتى ....

خطيئتى

واسمعى منى

انا مش نادم انى عشقتك

انا مش نادم عالاخلاص

ايوة اخترت وجودك جمبى

وانتى اخترتى البعد

خلاص

مش حتألم وابكى عليكى

بعتينى ليه انا حبقى عليكى

بكرة الدنيا دى هتوريكى

ان مفيش فى الكون مخلوق هيحبك أدى

وانتى اخترتى تضيعى من يدى

ضيعى خلاص

ضيعى خلاص

تعليقات

‏قال eyad
هاني بجد كلماتك قد ايه حلوه
يارب تستمر مستنين منك الاحسن

تقبل تحياتي وردي المتواضع
‏قال ايمان روحي
بجد كلمات اكتر من روعه
انا مش عارفه شو احكي لانوا بجد كلماتك ســــــاحرة
احساسها رائع ومعانيها اروع
حضرتك عارف انا بالوقت هاد ممنوع اقعد علي النت بس بج كلماتك ماقدرت الا اني اقعد واقرئها
وفعلا كان معي حق اني اقراها
تحيـــأتي
‏قال دينا حامد
والله كلامك رائع وعجبني جدا
كلها رائعة
في انتظار جديدك

تحياتي
باه انا بفكرك بقؤاد حداد ؟؟؟؟
الله يسامحك
امال نقول ايه على المزيكا اللى ما بتتلخبطش مع الحس هنا دى ؟؟؟
‏قال هاني سعيد
EYAD
شكرا على مرورك الكريم على مدونتى المتواضعة واتمنى تكون عجبتك فعلا القصيدة وان شاء الله هيكون فى جديد طالما فى العمر بقية ونتواصل بود دايما ان شاء الله ونلتقى قريبا
‏قال هاني سعيد
ايمان روحى
شكرا ليكى قوى قوى قوى على كلامك الجميل دا وعلى اد انى فرحان بيه على اد من انى خايف من انك كدة شيلتينى ذنب مذاكرتك يا هانم شدى حيلك وعايز اسمع منك دايما اخبار حلوة ونتواصل دايما ان شاء الله
تحياتى ليكى يا ايمان وخلى عندك ايمان بان اللى جى ان شاء الله هيكون احسن
واشوفك على خير
سلام
‏قال هاني سعيد
دينا
شكرا ليكى بجد واتمنى زيارتك دايما لمدونتى المتواضعة وان شاء الله فى جديد قريب بس دعواتك معايا اخلص الاول الحاجات اللى ورايا لانها كتيييييييييير قوى ونتواصل بود دايما وكل سنة وانتى طيبة
‏قال هاني سعيد
سهر
ههههههههههه لا انتى بتهزرى طبعا انا اجى ايه جمب منك يا بنتى انتى الاصل بجد شغلك عاجبنى جدا من هنا للسنة بعد اللى جاية ومتوقعلك مستقبل باهر بس لو استمريتى وكملتى الطريق لاخره من غير ماتيأسى ولا تملى واكيد ان شاء الله هنتواصل وزيارتنا لبعض مش هتنقطع ابدا حد يقول لا لخليفة فؤاد حداد وعلى فكرة واحد زائد واحد طلعو خمسة او ستة واحتمال سبعة وجايز تمانية او تسعة وفى الغالب هما عشرة او ميه واحد وستين صح ؟ انتى فهمانى طبعا
واشوفك دايما بخير وسلام
تحياتى
‏قال mohamed ghalia
رائعة كلماتك والأروع إحساسك
دمت بكل الود
دمت فى سعادة
‏قال ميرام
اللـــــــه
اللــــــــه
اللــــــــــه
المره دي بجد الكلام عجبني قوي
بجد عجبني قوي وحسيته قوي
وحسيت انك هتجبرني أرد عليك باستسلام وحزن

بس حاشا وكلاااااا ....
انها الحرب ...



(:

لي عودة عشان أكتب ردي
تحيـــــــــاتي
‏قال هاني سعيد
أزال المؤلف هذا التعليق.
‏قال هاني سعيد
mohamed ghalia
شكرا ليك على مرورك على المدونة المتواضعة واطراءك ومجاملتك الرقيقة
ويارب يكون شغلى فعلا عجبك وان شاء الله يدوم الود والتواصل
تحياتى
‏قال هاني سعيد
ميرام
اهلا بيكى ازيك عاملة ايه
شكرا ليكى على مجاملتك الرقيقى بجد واتمنى انى انتصر عليكى فى الحرب ههههههههههه
او على الاقل اطلع منها بدون خساير او ضحايا والا الدم هيكون للركب وكل واحد فينا هيجيب العصابة بتاعته ونتخانق ونعمل زيطة وبأة وحاجات من دى
ههههههههه
انها الحرب اوك
باذن الله نلتقى فى ساحة القتال
سلام يا جنرال
‏قال ميرام
غريب اني مافكرتش ..
تكون حكايتنا أسطورة ..
وقصة عشق مروية ..
مامتش بطلها من حبه ..
ولا بتبكي عليه هيا ..
ولا خلصت بفرحتهم ..
برقصة حب تجمعهم ..
على أنغامها أغنيه ..
أتاري الدنيا مختلفه ..
وأنا اللي طلعت خياليه ..
أنا آسفة ..
مفيش عبلة مفيش ليلى ..
وانا مش نجمة تركية (:
ولا في قيس ولا عنتر ..
ضحايا الحب ياعمري ..
ضحايا مالهم ديه ..



(:
انت قريته عندي قبل ماينزل هنا ..
أنا كنت كاتبه رد تاني عدائي أكتر
بس فضلت ده
بانتظار جديدك
تحيـــــــــاتي
‏قال صفــــاء
جميل على سبيل التغيير حب بكبرياء وكرامه

مش شحتفه ونهنه وبكا من نوعيه متسبنيش هولع فروحى لو خسرت حبك

حب بعزّة نفس
بعيد عنك الشحتفه واخدة حقها أوى على البلوجز
سعيدة بالتعرف على مدونتك
تحياتى لك
‏قال فراشة
هانى كلامك جميل قوى
بس كله الم وجرح
بكره تلاقى اللى يقدر حبك
اكيد النسيان مش بسهوله بس حاول
تحياتى وسعيدة بزيارة مدونتك
‏قال غير معرف…
اولا الكلام رائع والاحساس عالى جدا
وانت عارف رايي اية
القلب مش محتاج لجروح تانية
‏قال غير معرف…
ممممممممم لولا انى بعزك جدا
لكنت اتمنى انك كل يوم تتصدم فى قصة حب علشان اسمع اجمل الكلمات منك
‏قال هاني سعيد
ميرام
اهلا بيكى بس كان نفسى اشوف رد عدائى شوية عشان تبقى الحرب مولعة بأة والمطافى تيجى والاسعاف والناس تيجى تحوش وكدة
هرد عليكى هنا الاول وهعملك الرد كمان فى البوست الجديد
تحياتى
‏قال هاني سعيد
صفاء
اهلا بيكى طبعا ومنورة فى المدونة بتعليقك الجميل دا
وطبعا لازم يكون فى كبرياء وكرامة فى الحب لانى لا اعترف بالحب الذى يمحى كرامة او كبرياء اى من الطرفيين لاى سبب
شكرا على مرورك ونتواصل بود ان شاء الله دايما
‏قال هاني سعيد
فراشة
منورة طبعا بجناحاتك وخفة دمك بس احب اقولك ان مش الكلام اللى بيتكتب لازم يكون من وراه تجربة فاشلة فى الحب يمكن يكون عن ذكريات قديمة وبحاول استعيدها على الورق مش اكتر
مين عارف؟
نورتى المدونة وشكرا على كلامك
تحياتى
‏قال هاني سعيد
بنوتة مصرية
وحشانى كتير والله جدا جدا وعارف انى مققصر معاكى طبعا بس غصب عنى والله ودايما تكونى انتى سباقة بالسؤال شكرا ليكى بجد وان شاء الله مفيش جروح فى القلب لانه زى ما قولتى مش ناقص جروح
تحياتى
‏قال هاني سعيد
بنوتة مصرية
كلاكيت تانى مرة
شكرا ليكى بجد ومعزتك انا بعتز بيها طبعا واتى عارفة بس صدقينى مفيش قصة حب حاليا ولا فشلت انا الحمد لله لسه بخير ولسة ببنى سدود وحواجز بينى وبين حواء خاصة فى الدنيا الحب والمشاعر لانى عندة حاجات يمكن تكون لها الاولوية فى حياتى واى حاجة تانية تيجى بعدها وربنا كريم
والكلام الجميل انا هسمعهولك على طول يا ستى بس اوعى تتمنيلى التجريح ابدا ولو لثوانى لاحسن انتى عارفة
وان شاء الله نتواصل من جديد بشكل جديد وكلام جديد وحاجة تانية غير الاولانية وسلام للحياة المكتبية
تحياتى يا نشوى وان شاء الله ربنا يوفق الجميع
‏قال غير معرف…
هانى
انت عارف اسمك من 4 حروف قاسيين جدا على قلبى انت عارف لية
بس انت بجد خلتنى احس ان فعلا الدنيا دى فيها حد حلو اوى زيك
بجد ياجماعة كلكم ماتتخيلوش هانى سعيد دة قلب طيب اوى وانسان بمعنى الكلمة
خدوم وجدع وبدون اى مصلحة
وطبعا عمرى ماهتمنالك جرح جديد بالعكس هتمنالك ان ربنا يوفقك اوى ويكرمك بواحدة تعوضك جرح اللى فات كلة
لانك بنى ادم بجد صعب اننا نلاقية فى الزمن دة
تحياتــــــــــــــــــــــــــــــى
‏قال هاني سعيد
انت تسأل والكمبيوتر يجيب
انت مين يا عم؟
ههههههههههه
‏قال هاني سعيد
بنوتة مصرية
نشوى والله يا بنتى ما فى حاجة بجد ولو فى حاجة كنت قولتلك وانا عارف طبعا انى مش ممكن تفكرى انك تتمنيلى الجرح او الالم لاى سبب وانا طبعا فاهم قصدك ولكن تعليقى الوحيد انك بجد اخجلتينى بكلامك الجميل دا كله وخلتينى افكر واسأل نفسى هو انا دا اللى بتتكلمى عنه بجد ولا انتى غلطتى وجيتى مكان غلط وبتتكلمى عن حد غيرى
على اى حال انا بشكرك كتير على الكلام دا واتمنى انى اكون دايما عند حسن ظنك وما تكونيش واخدة قلم فيا ههههههههه
والف مليون مبروك على نجاحك فى الاذاعة ويارب عقبال الخطوة التانية عشان دايما تبقى ناجحة ومشهورة كمان ونقول للناس دى كانت صدقيتى والله ونحلف وماحدش يصدق كمان
شكرا ليكى يا نشوى وان شاء الله اللى جى هيكون احسن ليا وليكى ولكل الناس ونتقابل قريب ان شاء الله على خير بس قوليلى قبلها بمدة مش فى ساعتها زى المرة اللى فاتت يا مجنونة واشوفك على خير بجد وربنا يوفقك يارب واسمع اخبار حلوة منك دايما
سلام
‏قال hasona
السلام عليكم

ايه الجمال والروعة ده

كلماتك تقتر أسي وحزن

فعلا الخاين (الخائن ) ليس له مكان في قلوبنا ولا حتي جنبنا

كلمة تنهي كل شئ
خلاص
ويبقي ما في القلب
نحاول أن نكوي جروح القلب ليتوقف النزيف


سملت يداك

تحياتي
كنتى تغيبى دقيقة اقولك ميت (100) وحشانى

كنت ابص ف عينك واعرف انى بحب

كنت بصدق كدبك وانتى بحالك كدب
__________________

غنائيه جميله مفيش شك
و جمل تخليك لازم تقف و تقول الله
‏قال هاني سعيد
hasona
شكرا على مجاملتك الرقيقة وبالتاكيد عمر الخاين ما هيكون له مكان بنا رغم ان الاخلاص اصبح مالوش مكان فى عالم مابيعترفش غير بالخيانة
وفعلا خلاص وكلنا بنطلب الخلاص
تحياتى
‏قال هاني سعيد
سهر
شكرا ليكى طبعا بتجاملينى وانا زى ما قولتلك انتى بجد حد هايل هايل هايل
تحياتى

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

يا ترى يا بكرة مخبى ايه تانى

ومنين اجيب ناس

التاريخ هيقول ويشهد