كل حاجة فيكى بتأثر فيا ، فى حاجة فيا ممكن تأثر فيكى؟ للاسف ما افتكرش

اعمل ايه علشان تحنى
اعمل ايه علشان تحنى
اعمل ايه علشان تلينى
ليه بتقسى عليا وانتى
عارفة انك نن عينى
ارحمينى
حسسينى ان انتى بلدى
ارفضى ارجوكى بُعدى
ليكى مين جاوبينى بعدى
لو بايدك تقتلينى
ارحمينى
ماشى رح اسيبك وهبعد
والدموع ف عيونى نار
ماشى لكن غصب عنى
ياللى سقيانى المرار
ارحمينى
حسسينى ........
ليا فيكى عمر عشته
ليا ذكرى وناس وأهل
ليا نيل وليل وشمس
ليا مليون حاجة بس
ليه فراقك انتى صعب
وليه فراقى عليكى سهل
فهمينى
وارحمينى
حسسينى...............
هانى سعيد

تعليقات

كلماتك رائعه وقمه في الاحساس،
كل عام وانت بالف خير
تحياتي لك
‏قال هاني سعيد
شكرا ليكى نيجار وكل عام وانتى دايما طيبة
وسبقتينى انتى وانا كنت عايز اسبقك واعيد عليكى قبل منك لكن ملحوقة كل سنة وانتى طيبة وشكرا على كلامك الجميل دا بجد ونتواصل بود دايما
‏قال mahasen saber
كل سنه وانتا بالف خير وسلام

ويا رب دايما تكون انتا واسرتك بكل صحه وستر

انتا ليه بتغيب كده عن التدوين
يعنى مبتتفاعلش جامد يا استاذ هانى
بس انا من يوم ما حضرتك شرفتنى بالزياره
وانا معتزه جدا بزيارة حضرتك وبكلماتك الكريمه
‏قال هاني سعيد
mahasen saber
وانتى كمان كل سنة وانتى طيبة وكل الناس اللى بتحبيهم طيبيين وبخير دايما ان شاء االله
شكرا ليكى الاول على ذوقك وفعلا ان مش active فى التدوين بسبب ظروف الحياة ومشاغلها وانتى عارفة الدنيا تلاهى وانا كل ما بلاقى الفرصة مواتية ليا عشان اعمل اى حاجة صدقينى باعملها لكن برضو تقدرون وتضحك الاقدار
على اى حال شكرا ليكى بجد وسليميلى على مذيعة المستقبل نشوى العدوى وقوليلها هانى بيقولك انتى عيلة كبيرةوان شاء الله نتواصل دايما بود جميعا
وكل سنة وكل مصر والعالم العربى بخير
تقبل الله منا ومنكم
وكل عام وانتم بخير
‏قال غير معرف…
ميرسي يااهنى ع الكمبولومو الجميل دة
انا بجد مش عارفة ااقوولك اية

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

يا ترى يا بكرة مخبى ايه تانى

ومنين اجيب ناس

التاريخ هيقول ويشهد